ESOK Uutiskirje 4/2009

• 1. Ajankohtaista
    • Esteettömyys koskettaa jokaista -seminaari 6.-7.5.09 - vielä ehdit mukaan!
    • HEAG - tietoa Euroopan korkeakoulujen esteettömyydestä.
    • Esteettömyysopas arkkitehtiopiskelijoille.
    • Tarvetta uudenlaiselle Design for All –opetukselle?
    • JAMKin koulutustarjonta viittomakielellä.
    • Monikulttuurisuus, taide ja sosiaalityö.
    • Tulevia tapahtumia.
  • 2. ESOK-hankkeessa tapahtuu
  • 3. Mukaan ESOK-hankkeeseen?

1. Ajankohtaista

2. ESOK-hankkeessa tapahtuu

• Korkeakoulujen esteetön opiskelijavalinta -suositus ja opas on valmistunut ja sitä jaetaan Esteettömyys koskettaa jokaista seminaarissa 6.-7.5. Oppaan verkkoversio on luettavissa ja tulostettavissa ESOKin sivuilla seminaarin jälkeen.
  • Opaslehtiset opiskelijoiden monenlaisuuden huomioon ottamiseksi korkeakouluissa ovat painossa ja jakelussa toukokuussa. Niiden verkkoversio on luettavissa ja tulostettavissa ESOKin sivuilla.

3. Mukaan ESOK-hankkeeseen?

Ota yhteyttä, jos haluat muidenkin tietävän opiskelun esteettömyyteen liittyvästä oman yhteisösi kehittämishankkeesta, esteettömyyden kehittämisen hyvistä käytännöistä tai kovista kokemuksista, koulutuksesta, nosteesta tai esteestä! Myös ehdotukset artikkelin kirjoittajiksi tai haastateltaviksi ovat tervetulleita. ESOK-hankkeen koordinaattorit odottavat viestiäsi:
Hannu Puupponen, hannu.puupponen@adm.jyu.fi
Merja Ylönen, merja.ylonen@diak.fi

Seuraava uutiskirje ilmestyy viikolla 22.